Sabah Işığı Diyarı, önceki bölgelerden farklı olarak geleneksel grind noktalarına sahip değildir, bunun yerine meydan okuyabileceğiniz ve yenilgiye uğratabileceğiniz 10 farklı boss bulunmaktadır. Bu sistem "Kara Tapınak" olarak adlandırılır ve en hızlı süreye göre lider tablosu bulunmaktadır.
Şu anda, tüm bosslar yalnızca tek başına yenilgiye uğratılmaktadır. 2022 Calpheon Toplantısı'nda Pearl Abyss, bossların ayrıca guild ile işbirliği yaparak da yenilgiye uğratılabileceğini belirtmiştir. Guild versiyonlarının, tek başına versiyonundan farklı saldırı düzenlerine ve mekaniklere sahip olduğu bilinmektedir. Muhtemelen Kara Tapınak daha fazla güncelleme alacaktır, çünkü bazı zorluk seviyeleri henüz kilidi açılmamıştır ve mevcut olarak sadece maksimum 6 ışık mücevheri elde edebilirsiniz (UI'de daha fazlasını elde edebileceğimizi göstermesine rağmen).
Her boss, Sabah Işığı Diyarı Hikaye Kitabı'ndaki ilgili Hikaye Bölümünü tamamlayarak önce kilidini açmanız gerekmektedir. Hikaye parçasının bir parçası olarak boss ile ilk kez karşılaştıktan sonra, onlara tekrar meydan okuyabilirsiniz.
Kara Tapınak menüsüne erişmek için ESC Menüsü'ne gidip Macera (F5) Kara Tapınak seçeneğine tıklamanız gerekmektedir.
Sol taraftaki listeden bir boss seçin, ardından yönlendirme butonuna tıklayarak bossun konumuna gidebilirsiniz. Boss konumunda olduğunuzda, Kara Tapınak menüsünden "İnfaza Başla" düğmesine basarak dövüşü başlatabilirsiniz.
Eğer boss tarafından öldürülürseniz, otomatik olarak Kara tapınak'dan çıkacaksınız. Ayrıca ESC tuşuna basarak erken çıkış yapabilirsiniz. Bu durumda, bir açılır pencere kutusu açılacak ve savaştan çıkmak isteyip istemediğinizi soracaktır.
Boss fightları zorlu ve yoğun olacak şekilde tasarlanmıştır ve her boss için "facia" olarak adlandırılan 10 seviyeye kadar zorluk seviyesi bulunmaktadır. Daha yüksek bir zorluk seviyesine çıktıkça yeni mekanikler veya saldırı düzenleri tanıtılmaktadır.
Ayrıca, haftada en fazla 5 bossu yenerek ödüller elde edebilirsiniz. Bu, tüm aile için geçerlidir ve her Pazar 00:00'da sıfırlanır.
Haftalık sınırlama, her zorluk seviyesinde bossu başarıyla yenmeniz durumunda tüketilir. Örneğin, bir bossu 5. seviyede yenmeniz haftalık infaz sayınızdan 1 düşer ve aynı bossu 6. seviyede yenmek ise aynı şekilde farklı level bosslar olduğundan dolayı(aynı boss olsa bile) yine haftalık infaz sayınızdan 1 düşer.
Bossu başarıyla yenerseniz, aynı seviyede tekrar meydan okuyabilirsiniz. Bu haftalık sınırınıza etki etmez.
Yenilen boss sayısı, bossu başarıyla yenerseniz kaydedilir ve başarısız olursanız veya boss dövüşünden ayrılmayı seçerseniz haftalık sınırınızdan hakkınız gitmez.
Eğer haftalık sınırlamanızı 5'e kadar tüketmişseniz, yeni bir bossa meydan okuyamazsınız, ancak daha önce tamamladığınız boss'lara hala meydan okumaya devam edebilirsiniz ve daha hızlı bir tamamlama süresi ile liderlik sıralamanız güncellenecektir.
Her bossun bir enerjiye zaafı bulunur (örneğin, Güneş, Ay, Toprak). Kara Tapınak arayüzünde, hangi bossun hangi enerjiye zaafı olduğunu görebilirsiniz ve Enerji Yönetim Menüsü'ne erişebilirsiniz. Buradan enerjilere "Işık Mücevhevleri" yatırarak bossların dirençlerini kırabilir ve kendinize AP-DP alabilirsiniz. Tek yapmanız gereken seçtiğiniz bossun zaafı hangi enerjiyse ışık mücevherlerinizi o enerjiye yatırmaktır.
Enerjiler çok önemlidir, çünkü hasarınızın %90'ı enerji tipi tarafından belirlenirken, geriye kalan %10'u karakterinizin AP değeri tarafından belirlenir. Savunmalarınız için oran da aynı şekilde işler, savunmalarınızın %90'ı enerji tipine bağlı olarak belirlenirken, geriye kalan %10'u DP değeri tarafından belirlenir.
Ancak, daha yüksek zorluk seviyelerine ulaştığınızda karakter istatistikleriniz daha da önemli hale gelir, çünkü enerjiler sadece belirli bir seviyeye kadar yükseltilebilir.
Ayrıca, boss fightı sırasında bazı karakter istatistikleri farklı davranır:
Sadece karakterinizin AP/DP ile ilgili yetenek ek etkilerinin ve buff etkilerinin %10'u uygulanır.
Boss fightı sırasında, sadece enerji saldırılarından kaynaklanan kritik vuruşlar gösterilir. (Var olan karakter istatistikleriyle gerçekleşen kritik vuruşlar uygulanır, ancak gösterilmez.)
Boss fightı sırasında, enerji saldırılarının kritik vuruş oranı %50 olarak uygulanır.
Boss fightı sırasında, tüm cc etkilerine karşı %20 direnç uygulanır. (Var olan karakter istatistikleri nedeniyle artan direnç değeri uygulanmaz.)
Kara Tapınak menüsünü açtığında sağ üstten "enerji"'ye tıklayarak aşağıdaki resimde gözüken alana ulaşabilirsiniz.
Her yatırılan Işık Mücevheri için, Enerjiden 50 AP ve 100 DP kazanırsınız. Işık Mücevherleri bir Enerjiye yatırıldıktan sonra, hangi istatistiklere odaklanmak istediğinizi daha da hassaslaştırmak için ek potansiyel alanından istediğiniz şekilde AP ve DP'nizi artırabilirsiniz.
Yatırdığımız ışık mücevherlerini geri almanız mümkündür, ancak bunun için küçük bir gümüş maliyeti vardır:
Yatırılan ışık mücevherlerini sıfırlamak için 2.000.000 gümüş gerekmektedir.
Yatırılan ek potansiyel(ap-dp) sıfırlamak için 500.000 gümüş gerekmektedir.
Yani, belirlediğiniz bossun zaaf enerjisine ışık mücevherlerini yatırıp daha sonrasında o boss ile işimiz bittiğiniz 2.5M gümüş vererek mücevherlerinizi geri alailir ve bi sonraki keseceğiniz bossa göre ayarlayabilirsiniz.
Boss için doğru enerji ayarlanması çok önemlidir, daha erken seviyelerde bile (3-4).
Buffları boss dövüşüne girmeden önce kullanmanız önemlidir, çünkü içeride tüketilebilir eşyaları kullanamazsınız.
Aşağıda kullanmak isteyebileceğiniz bufflar için hızlı bir liste bulunmaktadır:
PVE Artifactları: PVE Artifactına geçtiğinizden emin olun.
PVE Kristal Ayarları: Sık sık PVP için kristallerinizi değiştiriyorsanız, PVE kristal ayarlarınıza geçtiğinizden emin olun.
PVE Beceri Eklentileri: Sık sık PVP için eklentilerinizi değiştiriyorsanız, PVE beceri eklentilerinize geçtiğinizden emin olun.
Kilise Buffları: 2 saat için 3.000.000 gümüş veya 5 saat için 10.000.000 gümüş maliyeti vardır.
Vell'in Kalbi: Taşınızın açık olduğundan emin olun.
Yemekler: Basit Cron Yemeği veya Seçkin Cron yemeği kullanın.
Cesaret Parfümü: Parfümler isteğe bağlıdır, ancak en zor seviyeleri geçmenize yardımcı olabilir.
Dev/Cinnet İksiri: Çok fazla arkadan darbe yapabilceğinizi düşünüyorsanız dev iksiri tercih edebilirsiniz. Diğer türlü cinnet iksiri kullanmanızı tavsiye ederim.
Villa Buffları: Çadırınızdan villa buffı almayı unutmayın.
Boss fightına girdikten sonra, tüketilebilir eşyaları kullanamazsınız, bu yüzden hasar aldıysanız iyileşme yapamazsınız.
Bunun yerine, boss odasının kenarında yeşil küreler bulunur ve bu yeşil küreleri bir yetenekle vurarak HP'nizi kazanabilirsiniz.
Yeşil kürelerin konumları her zaman aynı gibi görünmektedir, bu yüzden tam olarak nerede olduklarını ezberleyebilirsiniz.
Fightın başında küre küçük olarak başlar ve vurmazsanız, kürenin boyutu büyür. Küre ne kadar büyürse, iyileştireceği HP miktarı o kadar artar.
Aşağıdaki resimde, daha küçük (solda) ve daha büyük (sağda) küre arasındaki farkı görebilirsiniz.
Altın Domuz Kralı'nın neredeyse tüm vuruşlarında bir CC etkisi vardır ve 6. seviye veya daha yüksek bir seferde tek atma olasılığı vardır.
Altın Domuz Kralı'nın etrafında Altın Halka vardır, bu yüzden savaşın başında onu yeşil HP İyileştirme küresine doğru çekmelisiniz. Halkanın dışına çıkarsanız, bossun HP'si yenilenecektir. Ayrıca, boss AP bonusu alırken DP debuffı alır.
Halkanın dışına 3'ten fazla kez çıkarsanız, tek vuruş yeteneğini kullanır. Ayrıca, bossu yenmek için 8 dakika 20 saniyelik bir zaman sınırlamanız vardır; aksi takdirde tek vuruş yeteneğini kullanır.
Temel Saldırı:
• Altın Domuz Kralı, kılıcını ileri doğru sallayarak sizi yere serme şansına sahiptir.
Kükreme Saldırısı:
• Altın Domuz Kralı, her iki elini de yere koyduğunda, 2 saniye boyunca altın halka alanına çoklu hasar verir. Bu yeteneği, cephe savunması veya I-frame ile dodgelayabilirsiniz.
Ateşli Kılıç Sallama:
• Altın domuz kralı kılıcına mavi veya altın bir ateş efekti koyar ve kılıcı oyuncuya doğru sallar. Bu sırada bossun arkasına hareket etmek kolaydır ve arkadan saldırı yapmak mümkündür.
4 Spin Saldırısı:
• Boss kılıcını sallayarak düz bir çizgide 4 kez saldırır. Saldırı alanı göründüğünden daha geniştir, bu yüzden zarardan kaçınmak için cephe savunması kullanmalısınız.
Altın Patlama:
• Boss kılıcını sırtına koyar ve 1 saniye sonra 3 saniye süren altın bir patlama oluşturur. Bu yetenek, cephe savunması veya I-frame ile engellenebilir.
Mesaj: "Altına çok mu ihtiyacın var? İçini altınla dolduracağım!"
Altın Domuz Kralı kılıcından ateş tükürürken 4 kez döner. Bu yetenek, cephe savunması veya I-frame ile engellenebilinir, ancak yeteneği engellerseniz kalkanınız kırılır ve bir süre boyunca 0'da kalır. Ayrıca, yerde ateşli bir alan görünecek ve içinde durursanız yanma etkisi oluşacaktır.
Mesaj: "Daha bitmedi! Daha değil! Ya bittiyse! Ya bu sonsa!"
Boss, kılıcına mavi bir ateş efekti koyar ve önce etrafında, ardından alan saldırısı kullanır.
Mesaj: "Neyi yanlış yaptık?"
Altın Domuz Kralı kılıcını ateşe verir ve kılıcı iki kez döndürür.
Mesaj: "Neden Kral olduğumu sana göstereceğim!"
Altın Domuz Kralı'nın HP'si %30 veya daha az olduğunda saldırı hasarı ve alanı büyük ölçüde artar.
Sadece 6. ve 7. seviyelerde:
3 dakika sonra, Altın Domuz Kralı aniden zıplar ve kaybolur. Daha sonra altın bir kalkanla yeniden ortaya çıkar, bu kalkanı yok etmeniz gerekir. Bu mekaniği başaramazsanız anında ölürsünüz, başarırsanız Altın Domuz Kralı kısa bir süre sersemletilir.
Mekanikler:
• Altın Domuz Kralı'nın varsayılan ve öfkelendirilmiş olmak üzere iki farklı "durumu" vardır.
• Savaşın başında, varsayılan durum ilk 30 saniye boyunca aktiftir.
• Daha sonra öfkelendirilmiş durum başlar, AP'yi artırır, Saldırı Hızını artırır ve savunmayı azaltır. Öfkelendirilmiş durum 50 saniye boyunca aktiftir.
• Boss, 50 saniye sonra belirli bir HP'ye ulaşırsa, sendeler ve birkaç saniye boyunca sersemler.
• 50 saniye içinde doğru HP'ye ulaşmazsanız başarısız olursunuz ve Altın Domuz Kralı güçlü bir saldırı yapar.
• Altın Domuz Kralı daha sonra bir sonraki 30 saniye için tekrar varsayılan durumuna döner.
• 30 saniye sonra, öfkeli durum tekrar başlar ve süreci tekrarlamanız gerekmektedir.
• Altın Domuz Kralı'nın HP'si %30'a ulaştığında, son saldırıyı kullanır ve son kez öfkeli duruma girer, savaşın sonuna kadar öfkeli kalır.
Oduksini, oyuncuya yukarıdan saldıran ve yardımcılarını saldırmak için gönderen bir uçan bossdur. Amacınız tüm mor alevleri yok ederek Oduksini'nin uçmasını durdurmak ve dp debuffı vermektir. Oduksini basit mekaniklere sahiptir, ancak yalnızca hasar verebileceğiniz 2 farklı aşaması olduğu için daha zorlu bosslardan biri olarak kabul edilir. Her aşamada, bossa %50 hasar vermek için sadece 35 saniyeniz vardır.
• Boss odası etrafındaki çukurların üzerindeki alevlere saldırmaya başlayın. Canavarlar size saldırmak için gelecektir, ancak odaklanmanız gereken alevlerdir.
• Boss odası etrafındaki alevleri yok etmek için 4 dakikanız olacak.
• Oduksini, uçarken size saldırmaya başlayacak. Mor saldırı bölgelerinden kaçının.
• Tüm alevler yok edildikten 30 saniye sonra veya 4 dakika sonra Oduksini boss odasına inip saldırıya geçebilir.
• Tüm alevleri başarıyla yok ettiyseniz, boss dp debuff'ı alacaktır.
• Şimdi, hasar vermek için 35 saniyelik bir süreniz vardır. Bu süreyi bossa arkadan saldırı yapmak için kullanın ve mor saldırı bölgelerine dikkat edin.
• Eğer boss %50 HP'ye 35 saniye içinde ulaşmazsa, V kullanarak kaçınabileceğiniz öldürücü bir saldırı gerçekleşecektir.
• 6. seviye veya daha yüksek bir seviyede, 2 elit canavar çağrılacak ve kalkanı devre dışı bırakmak için onları öldürmeniz gerekecek.
• Elitler yenildikten sonra bir AP buff alacaksınız ve mor alevlerin etrafındaki kalkan kaybolacak.
• Koruyucu kalkan her 50 saniyede bir yeniden aktive olur, bu nedenle elitleri öldürmek 30 saniye sürerse kalkanı sadece 20 saniye devre dışı bırakırsınız.
• Her seferinde elitleri öldürerek kalkanı devre dışı bırakın, ardından alevleri yok etmek için zamanı kullanın.
• Tüm alevleri yok etmek için 5 dakikanız vardır.
• Tüm alevler yok edildiğinde veya 5 dakika geçtiğinde, Aşama 1'deki gibi 30 saniye sonra Oduksini tekrar inip saldırıya geçecektir.
• Tüm alevleri başarıyla yok ettiyseniz, boss savunma debuff'ına sahip olacaktır.
• Şimdi, Oduksini'yi öldürmek ve boss savaşını tamamlamak için başka bir 35 saniyelik bir süreniz vardır.
• Changui ile savaşırken her zaman haritanın merkezinde kalmanıyı deneyin çünkü yere vurduğu bir saldırısı vardır ve bu da alanın kenarlarında hasar yaratır.
• Dev Changui'nin %80 HP'ye ulaştığında 4 canavar çağırır, bu canavarlar X şeklinde konumlanırlar.
• Canavarlar başka canavarları ortaya çıkarır ve bu canavarlar oyuncuya doğru koşar ve kendini patlatarak size hasar verir. Bu saldırılardan çok fazla hasar alacağınız için I-frame kullanarak saldırılardan kaçının.
• İlk gelen 4 canavarı öldürmek, kendini patlatan canavarların çağrılmasını durdurur.
• İlk gelen 4 canavarı hedef alırken bossu ve kendini patlatan canavarları gözlemleyin ve saldırılardan kaçınmak için farklı canavarlar arasında hareket edin.
• İlk gelen 4 canavarı öldürmeden önce Changui'ye çok fazla hasar vermemeye dikkat edin, çünkü bir sonraki aşamaya geçirmeniz durumunda daha da zorlaşacaktır.
Mesaj: "Seni Sangoon'nun dişlerinin önüne atacağım!"
%60 HP'ye ulaşıldığında bir bildirim belirecek ve Changui şarj etmeye başlayacak. Eğer ona önden vurursanız blok yapacak ve savunması artacak, bu nedenle onun şarj etmesini durdurmak için Changui'nin arka tarafına saldırın.
Mesaj: "Haha... Lord Sangoon bugün bir ziyafet çekecek!"
Bloğu yok ettikten hemen sonra Changui bağırır ve ellerini havaya kaldırır. 10 saniye boyunca bir yetenek şarj etmeye başlar.
Changui'nin arkasından en az 5 vuruş yapabilen yetenekleri kullanmalısınız ve 4 defa cc uygulamalısınız.
Örnek: Knockdown Stiff Stiff Stiff Stun
Bunu doğru bir şekilde yapmazsanız, öldürme yeteneği kullanacaktır. Bu saldırıdan kaçınmak için V veya I-frame kullanabilirsiniz.
%40 HP'ye ulaşıldığında bir bildirim belirecek ve Changui 15 saniye boyunca yenilmez hale gelecek. Alan ateşle dolmaya başlayacak, 50 saniye sonra alanın %25'i ateşle dolacak, bu nedenle bu noktadan itibaren bossu bitirmek için sadece 200 saniyeniz olacak.
%20 HP'ye ulaşıldığında 3 elit canavar çağrılır (6. seviye ve üzeri için 4 elit). Bir sonraki 50 saniye içinde tüm elitleri öldürmezseniz, tek atan öldürme yeteneğini kullanır ve tüm boss alanı ateşle dolar. Başarılı olursanız, bir bildirim belirecek ve Changui bir alan yeteneği kullanacak, bu nedenle cephe savunması veya bir I-frame kullanın. Alan saldırısından sonra Changui kolayca yenilebilir, sadece yerdeki ateşe dikkat edin.
Bari, savaş boyunca sürekli olarak 4 farklı konum arasında teleport yapar. Bu durumla başa çıkmak sinir bozucu olabilir ve hareketinizi, nefesinizi yönetmeniz gerekmektedir. Bunun dışında, Bari, dikkatli olmanız ve saldırıları I-frame ile engellemeniz koşuluyla oldukça kolay olan bir boss olarak kabul edilir. Gerçekten dikkat etmeniz gereken tek mekanik, alanın ortasındaki ağaç ile ilgilidir.
Temel Saldırı:
• Bari'nin arkasında beliren 5 kırmızı küre vardır ve oyuncuyu takip eder, ancak çok az hasar verirler. Ancak aynı anda birçok küre size vurursa hasar artabilir.
• Ayrıca farklı bosslar ve hayaletlerini boss alanına çağırır. Hayaletler öldürülebilir ve öldürülmeleri zor değildir, ancak yeterince yaklaşırlarsa kendini patlatarak hasar verebilir ve bir cc uygulayabilir. Çağrılan hayaletlerin sayısı arttıkça verilen hasar da artar, bu yüzden Bari teleport kullandığında yani yeni yerine geçerken onlara biraz saldırmak en iyisidir.
Mesaj: "İşte geliyor! İşte burada! Komutan Ruh geliyor!"
Bari teleport olduğunda, bir süreliğine onun üzerinde altın bir şövalye boss belirir. Altın şövalye size zarar vermeye ve cc uygulamaya çalışacaktır.
Saldırıdan kaçınmak için cephe savunması veya I-frame kullanın.
Mesaj: "Bari Ormanı'nın hiçbir tarafı getirdiğim uğursuzluktan korunamaz!"
Bari, etrafında 3 alan patlaması kullanır ve bunu cephe savunması veya I-frame kullanarak engelleyebilirsiniz. Eğer yakalanırsanız yere düşebilirsiniz.
Alanın ortasındaki Ağaca doğru hareket edin ve Ağaca saldırarak onun HP'sini %85'e indirin. Bu, Bari'yi bir süreliğine sersemletir ve kolayca saldırıya uğrayabilir hale getirir.
Mesaj: "Küstah ölümlüler! Ben, Duoksini, Dokkebilerin kralı seni yıldırımla alt edeceğim!"
Bari, konumunda 2 Duoksini bossu çağırır ve bunlar kaybolmadan önce büyük bir alan saldırısı kullanır. Alanlar çok fazla hasar verir ve dikkatli olmazsanız sizi tek vuruşta öldürebilir.
Mesaj: "Haha! Saklambaç oynamaya ne dersin? Ebe sensin tabii ki!"
Bari'nin HP'si %50 veya %20 olduğunda, Gumiho'yu çağırır ve Gumiho bossu bağırarak saldırır. Bu saldırı, HP'nizin yaklaşık %50'sini alır ve sizi arkadan vurursa öldürebilir.
Mesaj: "Ne tuhaf. dişlerimle öldürmek üzere olduklarım..."
Sangoon çağrılır ve alana bir kükreme saldırısı yapar. Kükremeye maruz kalırsanız, saldırı hızınızı yavaşlatan bir debuff alırsınız.
Sadece Seviye 6 ve 7 İçin:
Bari'nin HP'si %80'in altına düştüğünde, "General, Dansan Ağacı'nı koru!" şeklinde bir mesaj belirir.
Altın Şövalye, boss alanının ortasında olacak ve her 10 saniyede bir yüksek hasar veren uzaktan saldırılar kullanacak.
Bari'nin HP'si %50'nin altına düştüğünde, kendisinin 3 kopyasını çağıracaktır. Yanlış kopyayı vurursanız, farklı yerlerden size doğru nesneler fırlatılır.
Songakshi, birçok tek vuruş yeteneğine sahip olduğu için daha sinir bozucu bosslardan biri olarak kabul edilir. Ayrıca 12 dakikalık bir süre sınırlaması vardır ve bu süre içinde onu yenemezseniz anında ölürsünüz. Songakshi'nin hızlı animasyonları ve yetenekleri vardır.
Temel Saldırı
• Boss, düz bir çizgide bir nesne fırlatır.
Çift Kesme Saldırısı:
• Songakshi, önüne doğru iki kez saldırır.
Gülme Saldırıları:
• Gülerken, Songakshi önüne büyülü bir nesne fırlatır. Bu saldırı, temel saldırıdan daha güçlüdür ve sizi arkadan vurursa seviye 5 veya üzerinde tek vuruş yapabilir.
Gülerken Klonları Çağırma:
• Songakshi kaybolur ve bir saniye sonra yeniden belirirken her tarafında klonlar çağırır.
Klonları çağırırken, hazırlanmak için hareketsiz durmak daha iyidir, çünkü boss kısa bir süre sonra cephe savunmasını 0'a indiren yeteneğiyle saldırır. Alanın kenarına yakın durmak, Songakshi'nin arkadan gelmediğinden emin olmanızı sağlar.
Teleport Mekaniği:
•Teleport olduktan sonra Songakshi yerinde durur ve gülümser.
• Hızlı bir şekilde Songakshi'yi bulmalı ve Stiff veya Stun CC'ye sahip bir yetenek kullanmalısınız.
• Doğru bir şekilde yapılırsa, bu boss'u yaklaşık 3 saniye sersemletir, ancak bu mekaniği 3 kez başaramazsanız öldürücü yeteneğini kullanır.
Mesaj: "Ne cüretle o çirkin suratınla benim kocammış gibi davranırsın?"
Songakshi'nin HP'si %70-75'e düştüğünde teleport olacak ve yeniden belirdiğinde önünde dikenlerle çevrili büyük bir daire alan saldırısı ortaya çıkacak. Bu yetenek yeterli hasar vererek tek vuruş yapabilir ve yapmazsa sizi debuff'lar.
Mesaj: "Sevgili kocam, kocam benim, nereye gittin? Beni yapayalnız bırakmış olamazsın değil mi? Birlikte yaşlanacak ve saçlarımızı ağartacaktık..."
Songakshi'nin HP'si %50'nin altına düştüğünde, alanın bazı bölgeleri karanlıklaşacak ve hızlıca karanlık olmayan bir bölgeye hareket etmeniz gerekecek, çünkü bu güvenli bölgedir. Mesajdan kısa bir süre sonra, karanlık alanda bir kasırga saldırısı gerçekleşecektir.
Bu saldırı modeli, bundan sonra yaklaşık her 50 saniyede bir gerçekleşecektir.
Daire Alan Saldırısı
Songakshi bağırır ve etrafında büyük bir daire belirir. Bağırırken, bölgeye hasar verir. Bu yeteneği bir cephe savunması ile engelleyebilirsiniz, ancak engelleyemezseniz yere düşersiniz.
Sadece Seviye 6 ve 7 İçin:
Boss fightının yaklaşık 2 dakika 40 saniyesinde, "Hehehe... Mr. West... Nasıl unutmadın ki beni...?" şeklinde bir mesaj belirecektir.
Songakshi, boss alanının merkezinde birkaç klon çağıracaktır.
Doğru klona vurmanız gerekmektedir, yanlış klona vurmanız durumunda tüm klonlar aynı anda büyük bir alan saldırı yapacak ve sizi öldürecektir.
Gerçek Songakshi, elbisesinin önünde kan damlayan gözyaşlarına sahip olandır.
• Bambu alayı komutanı, tüm bossların en kolay olanı olarak kabul edilir, bu yüzden tamamlaması kolay bir boss isterseniz mükemmeldir, ancak liderlik sıralamasında daha yüksek bir derece için çaba sarf etmek isterseniz önerilmez çünkü daha fazla rekabet olacaktır.
• Boss alanının çeşitli yerlerinde farklı Bambu Ordusu grupları bulunmaktadır.
• Her bir 3 grupta, Boss çağrılmadan önce yenilmesi gereken bir elit canavar bulunur.
• Elit canavar, grubundaki "yardımcı kaptan" canavarları yenilerek zayıflatılır. Bu canavarların başlarının üzerinde beyaz bir başlık vardır.
• Savaştığınız grupta harita alanının dışına (karanlık sisin içine) çıkmamaya dikkat edin, çünkü bu, savaştığınız grubun HP'sini sıfırlayacaktır.
• Aşağıdaki harita, boss alanının düzenini ve bossu yenmek için izlemeniz gereken yolunuzu göstermektedir.
• Elitleri istediğiniz sırayla öldürebilirsiniz, ancak en hızlı rota şöyledir: Okçu-Kılıç Ustası-Mızrakçı-Boss
Aşağıdaki mini harita, spawn noktasından hangi yöne gideceğinizi daha kolay görmek için 180 derece döndürülmüştür.
Ayrıca ilk 5 seviye için doğrudan elitleri kesebilirsiniz(Elit Bambu Okçu,Kılıç Ustası ve Mızrakçı). Yüksek seviyeler için yardımcı kaptanlarını öldürerek eliti kesmeniz daha avantajlı olacaktır.
Bambu İzcileri:
İzciler, boss alanının tüm bölgelerinde bulunan normal canavarlardır ve yenilmesi zor değildir. Çok zayıftırlar, ancak birden fazla saldırırsa hasarlarını küçümsemeyin. Mekanikler için onları öldürmeniz gerekmez. Bu yüzden bunlarla hiç zaman kaybetmeyin.
Elit: Bambu Okçu:
Okçu, daha düşük seviyeli bir "yardımcı kaptan"a sahiptir. Yardımcı kaptanı öldürdüğünüzde, Okçu dp debuffı alır, bu da onu öldürmeyi çok daha kolay hale getirir.
Okçu saldırıya uğradığında, ters yönde kaçar.
Elit: Bambu Kılıç Ustası:
Kılıç ustası, daha zayıf "üst kaptan" bambu izcilerini çağırır ve size doğru saldırıya geçerler. izcilerin etrafında mor bir aura vardır ve hepsini öldürdüğünüzde, elit canavar dp debuffı alır.
Kılıç ustası sürekli olarak koni şeklinde saldırı yapar ve sizi yakalarsanız oldukça fazla hasar verebilir.
Elit: Bambu Mızrakçı
Mızrakçı, kılıç ustasıyla aynı mekaniğe sahiptir ve size doğru bambu izcileri çağıracaktır. "Yardımcı kaptan" İzcileri öldürdükten sonra, elit canavar dp debuffı alır.
Mızrakçının dikkat etmeniz gereken başka bir mekaniği yoktur, ancak size arkadan saldırılarla vururlarsa
büyük hasar verebilecek 3 okçusu vardır.
Boss çağrıldığında, 3 elit canavar da onunla birlikte çağrılır. Tüm 3 elit canavarı öldürmek, bossa 10 saniyeliğine dp debuffı verir.
Boss'un temel saldırıları hepsi koni şeklindedir ve sizi vurursa sizi yere serer. Ayrıca okçulardan sürekli hasar alırsınız.
Bossun etrafında mor bir aura etkisi olduğunda, savunmalarını azaltacak ve bossu kısa bir süre sersemletecek bir yetenek kullanın.
Ayrıca, final bossun etrafında 3 tane parlayan mavi kule vardır, bunları vurarak yok edebilirsiniz ve bu, Bossun takviye birliklerini toplamaktan alıkoyacaktır.
Sangoon, orta düzey zorlukta bir boss olarak kabul edilir ve temel mekanikleri öğrendikten sonra çok karmaşık değildir. Kaçınmanız gereken birçok becerisi vardır, ancak mekanikler zor değildir ve sabırlı olmanız ve güvenli olduğunda geri saldırılar yapmanız yeterlidir.
Boss Savaşının Başlangıcı
• Boss savaşı başladıktan hemen sonra Sangoon menzilli bir kükreme kullanır. Bu yetenek stiff atar ve çok fazla hasar verir (canınızı %30'a düşürebilir). Bu yeteneğe tepki vermek için zamanınız kalmaz, ancak Acil Kaçış (V) kullanarak bunu atlatabilirsiniz. Sangoon kaybolup havaya çıktıktan sonra V'nizi kullanın. Ancak, Sangoon'un saldırılarından toparlanmak çok zor olmayacaktır, bu yüzden V'nizi boşa harcamamanız önerilir.
Mesaj: "Etrafta hafif bir korku hissi duyuyorsun."
Sangoon geriye doğru yürür ve bir saniye kaybolur. Daha sonra yakında yeniden belirecek ve saldırıdan önce sarı renkte parlayacak. Eğer ona Stiff / Stun / Float cc ile ilk saldırıyı yapmayı başarırsanız, kısa bir süreliğine sersemliyecek, özgürce arkadan saldırılar yapabilirsiniz.
Eğer Stiff / Stun / Float cc ile vurmazsanız, saldırısı çok fazla hasar verir.
Geriye Doğru Atlama ve Isırma Saldırısı
• Sangoon geriye doğru zıpladığında, ya kendisinin önünde büyük bir kırmızı daire ile alan saldırısı yapar ya da size doğru atlayarak ısırma saldırısı yapar. Kırmızı daireyi görmezseniz, ısırma saldırısını engellemek için i-frame kullanmaya hazırlanın. Sangoon ısırma saldırısını yaparsa, hemen ardından arkadan saldırı yapabilirsiniz.
Mesaj: "Ne tuhaf. dişlerimle öldürmek üzere olduklarım."
Sangoon'un HP'si %80 veya daha düşük olduğunda, 2 adet yere düşürme etkisi kullanır.
Alan Saldırısı
• Sangoon HP'si %70 olduğunda, bir saniye kaybolacak ve kısa bir süre sonra tekrar belirecektir. Her zaman sırtı güneşe dönük (mağaranın dışındaki güneş ışığı) olarak ortaya çıkacaktır, bu yüzden nerede olacağını tahmin edebilirsiniz.
• Zeminde kırmızı bir alan daire belirecek ve dairenin orta kısmı güvenlidir. Saldırı çok fazla hasar verir, bu yüzden ön korumayla bile bloklasanız, muhtemelen hasar alacak ve geriye itileceksiniz. İyi bir miktarda geri saldırı yapabilmek için i-frame'i zamanlamaya çalışmanızı öneririm. Eğer ki i-frame yetenek sayınız az ise burda V kullanabilirsiniz.
Mesaj: "İki ayak üzerinde yürüyen herkes ölecek!!!!"
Sangoon HP'si %50'ye ulaştığında, odanın içine taşlar düşeceğinden dolayı Sangoon ile kenarda savaşmak en iyisidir. Taşlar düştükten sonra Sangoon kaybolacak ve ardışık olarak 2 farklı tek vuruş yeteneği kullanacaktır.
Saldırıdan kaçınmak için odanın etrafındaki taşların arkasına saklanabilirsiniz, saldırı odanın merkezinden gelecektir, bu yüzden taşın arkasında, boss odasının merkezine doğru bakarak durun. Mümkünse i-frame de kullanarak güvende olun.
Mesaj: "Kaplan Sarayı'ndan tek çıkış ölümünü kabul etmekten geçer!"
Sangoon HP'si %35'e ulaştığında, düşen taşlar boss odasının kenarlarına düşmeye başlayacaktır. Bundan sonra sadece boss odasının merkezinde savaşın. Orta kısımda beliren kırmızı daireler merkeze düşecek olan taşlardır, çünkü çok fazla hasar verirler, bunları kaçınmak için i-frame kullanmayı unutmayın.
Mesaj: "Ben Sangoon, Taebaek Kaplan Sarayı'nın hakimiyim!"
Sangoon HP'si %15-20'ye ulaştığında, boss odasının merkezine geçecek ve yeteneklerini şarj etmeye başlayacaktır. Bu süre boyunca farklı şekillerde birçok büyük alan saldırısı kullanacaktır. Kaçmak için yeterli zamanınız olacak, bu yüzden saldırılardan kaçının ve sadece güvende olduğunuz zamanlarda hasar verin. Bu noktada, Sangoon'u yenmek için yaklaşık 40-50 saniyeniz olacaktır.
Gumiho, tüm bosslar arasında en zor olanı olarak kabul edilir ve karmaşık mekaniklere sahiptir. Toplamda 5 farklı aşaması vardır. Savaş boyunca öldürücü tek vuruşlu mekanikler ve yetenekler bulunmaktadır. Ayrıca bazı mekanikler için aktif eşyalar kullanmanız gerekmektedir. Bu aktif eşyalar, Gumiho hikaye görevlerini tamamladığınızda aldığınız yeşil, mavi ve kırmızı şişelerdir.
Saldırı Düzenleri:
Nefes Saldırısı
• Gumiho, ağzından koni şeklinde bir nefes saldırısı yapmak için teleport olur veya ileri doğru adımlar atar. Gumiho'nun arkasına geçin ve arkadan saldırı yapın. Saldırıyı bloklamaya çalışmayın ve uzun bir animasyona sahip olduğu için I-frame kullanırken dikkatli olun.
Kasırga Saldırısı
• Gumiho çevresinde bir daire içinde girdap saldırısı oluşturur. Bu yetenek, size vurursa geriye doğru itme (CC) etkisi yapar. Saldırı sırasında cephe savunması sağlayan yetenekleri kullanın veya Gumiho'dan uzaklaşın.
Ateş Saldırısı veya Mavi Alevler
•Gumiho, kuyruklarını kaldırır ve kuyruklarından ateş çağırır.
• Ateş yere indiğinde, boss odasında bir alev olarak belirecek ve patlayacaktır. Patlama çok fazla hasara neden olduğu için bu saldırıya dikkat edin.
• Gumiho istediği zaman havada uçuşan mavi alevler de çağırabilir, bu yüzden yanlarında durmayın.
Gumiho Klonları
• Gumiho kaybolur ve ardından kısa bir süre sonra 2 klonla yeniden belirir.
• Gerçek Gumiho'ya vurmanız gerekmektedir ve 2 klon kaybolacaktır.
• Gerçek Gumiho, kırmızı ve yeşil bir kolye takan klondur.
• Gumiho'nun kaybolduğu ve ardından havada bir klonla yeniden belirdiği ikinci bir saldırı vardır.
• Sahte klon, kolyesi olmayan olandır.
• Gerçek Gumiho bir alan saldırısı yapacak, ancak sahte klonun altında durmak güvenli bir bölgedir.
1. Aşama:
• 1. Aşama özel mekaniklere sahip değildir, ancak Gumiho tüm temel saldırılarını kullanır.
2. Aşama:
• Gumiho'nun HP'si %60 olduğunda, 2. Aşama başlar.
• Gumiho'nun boynunda ışıldayan kolyeye dikkat edin, başlangıçta ışıldayan efekte sahip olan renkteki kolyeli boss kaybolur.
• Boss ardından bir yeşil kolye takan bir Gumiho ve bir kırmızı kolye takan bir Gumiho olarak ikiye bölünür. Aşamanın başlangıçta ışıldayan efekte sahip olduğu renkteki Gumiho'yu öldürmelisiniz.
• Bölünmüş bossların daha az HP'si vardır, bu yüzden onları hızlıca öldürebilirsiniz, ancak AP'leri hala aynı olduğu için saldırılarına dikkat edin. Her iki Gumiho da rastgele saldırı yapacaktır.
• Doğru Gumiho'yu öldürmeniz yeterli olsa da, belirli bir hasar aldıktan sonra (HP'si %50 ve %20'de) ikisini de sersemletebilirsiniz, bu nedenle mümkünse her ikisine de alan saldırı yapmak faydalı olur, sadece doğru Gumiho'yu öldürdüğünüzden emin olun.
• Zorluk seviyeleri 1 - 4 arasında, yanlış bossun yanında yeşil şişe simgesini kullanarak sahte bossu dikenlerle sarmak (sahte Gumiho'yu 40 - 50 saniye sersemletmek) için Yeşil Şişeyi de kullanabilirsiniz. Doğru bossa Yeşil Şişeyi kullanırsanız, hiçbir şey olmaz.
3. Aşama:
• Doğru Gumiho, 2. Aşama'da öldüğü anda 3. Aşama başlar.
• 3. Aşama'da boss odası yavaşça mavi ateşle dolar, bu da içinde durmanın ölümcül olduğu anlamına gelir.
• Mavi ateşin bir bölümünü söndürmek için en fazla 2 kez Mavi Şişe kullanabilirsiniz.
4. Aşama:
• Gumiho'nun HP'si %30'a ulaştığında 4. Aşama başlar.
• Boss kaybolacak ve onun yerine bebek Gumihoları çağıracak. Bebeklerle uğraşmak kolaydır, ancak hepsinden aynı anda hasar yerseniz ölebilirsiniz bu yüzden küçümsemeyin.
• Öncelikle, 3 bebek Gumiho çağrılacaktır ve bebek Gumiho'yu öldürdüğünüzde, yerde bir alev oluşacaktır.
• 3 alevi de söndürmek için Kırmızı Şişe'yi kullanın.
• Sonra, 6 bebek Gumiho çağrılacaktır, süreci tekrarlayın ve tüm bebek Gumiholar ölüp tüm 6 alev söndürülünceye kadar devam edin.
• Son olarak, 9 bebek Gumiho çağrılacaktır. Bu aşamanın son bölümüdür ve tüm 9 bebek Gumiho öldükten ve tüm 9 alev söndürüldükten sonra gerçek Gumiho yeniden belirecektir ve 5. Aşama'ya geçeceksiniz.
5. Aşama:
1. Aşama gibi, bu fazda özel bir mekanik yoktur ve şimdi sadece saldırılara odaklanmanız gerekmektedir.
Bu aşamada dikkatli olun ve acele etmeye çalışmayın çünkü sona yakınsınız!
Duoksini, Gumiho ile birlikte en zorlu boss olarak kabul edilir çünkü bossu yenmek için mekanikleri bilmeli ve takip etmelisiniz. Hedefleri gerektiğinde değiştirebilmeli ve aynı zamanda mavi ateş saldırıları için zamanlamaya dikkat etmelisiniz. Savaş ilerledikçe odanın mavi ateşle dolması nedeniyle boss giderek daha zor hale gelir. Bu boss için 12 dakikalık bir zaman sınırı bulunur ve zaman sınırına ulaşırsanız anında bir öldürme yeteneği kullanılır.
Temel Saldırı
• Duoksini'nin temel saldırısı önce yumruğuyla saldırıp ardından sopasını sallamaktır.
Mesaj: "Ben, Duoksini seni Dokkebi kralı olarak cezalandıracağım!"
Bu saldırı savaşın başında gerçekleşir. Duoksini, sizi kendine doğru çekecek bir saldırıyı 3 saniye boyunca şarj eder, bu yüzden hemen acele etmeyin.
Mesaj: "Ölümlüler ezilecek ve toz haline getirilecek!"
Duoksini'nin HP'si %80 veya daha düşük olduğunda, geri kalan boss savaşı boyunca önce mavi, ardından sarı ruhlar çağırmaya başlayacaktır.
Ruhlar ateş şeklindedir ve boss odasında hareket ederler.
Mesaj: "Kaba insanlar için yıldırım!"
• Mavi Ruh: Duoksini şarj yapar ve ardından patlar, kendisi etrafında bir mavi ateş alanı oluşturur.
Saldırı çok fazla hasar verir, bu yüzden alanda durmayın. Mavi alevler savaşın süresince kalır, eğer içlerinde durursanız çok fazla hasar vermezler, ancak hasarı küçümsemeyin ve birden fazlasını aynı yere çağırmamasına dikkat edin. Mavi ateş yığılmaya başlarsa daha fazla hasar verir ve savaşı çok daha zor hale getirir.
• Mavi ateşten odanın ortasını mümkün olduğunca temiz tutmaya çalışmak önerilir, çünkü daha sonraki mekaniklerden bazılarında Duoksini odanın ortasında sersemleyebilir.
• Saldırıdan sonra, 2 mavi ruh daha çağrılacaktır. İkisini de hemen öldürün ki Duoksini'yi güçlendirmesinler.
• Sarı Ruh: Mavi saldırıdan 1 saniye sonra, Duoksini sopasını yere vurur. Bu saldırıya yakalanırsanız anında ölürsünüz.
• Bu, 2 sarı ruh çağırır. Onları da hemen öldürün ki Duoksini HP'sini geri kazanmasın ve sizi zayıflatmasın.
Sarı ruhları öldürdükten sonra, bir sonraki saldırı için boss odasının başka bir alanına geçin ki mavi alevler üst üste binmesin.
Her İki Kolunu Kaldırma
• Duoksini her iki kolunu kaldırır ve oyuncuyu kendine doğru çeker, ardından patlayıcı bir saldırı yapar. Bu büyük hasar verebilir, bu yüzden bunu I-frame ile engelleyin.
Mesaj: "Güneşin ve Ayın enerjisi ile daha da güçlü olacağım!" hemen ardından "Duoksini Güneşin ve Ayın Enerjisini soğuruyor."
• Duoksini'nin HP'si %50 olduğunda, boss odasının ortasına geçer ve Duoksini'nin başının üzerinde bir güneş veya ay sembolü belirecektir.
• Eğer sembol kırmızıysa güneş sembolüdür, eğer sembol maviyse ay sembolüdür.
• İki Dokkebi odanın sol ve sağ tarafında ortaya çıkacaktır ve güneş/ay sembolüne bağlı olarak doğru Dokkebi'yi öldürmelisiniz. Dokkebi'nin üzerinde aynı sembol olacaktır.
• Doğru Dokkebi'yi öldürürseniz, boss kısa bir süre sersemletilir.
Mesaj: "Askerler! İnsanları cezalandırın!"
Mesaj belirdiği anda Sersemletme cc kullanırsanız, Duoksini kısa bir süre sersemletilir.
Mesaj: "Asla Dokkebi Ateşi'nin gücünü küçümseme!"
• Duoksini'nin HP'si %20 - %25 olduğunda, boss odanın ortasına geçer ve kendisini iyileştirmek için Dokkebi Büyücülerini çağırır.
• Doğru Dokkebi Büyücüsünü öldürmeniz gerekmektedir, bu da mavi enerji toplama etkisine sahip olanıdır (mavi ışıklar onun asasının üstündeki alevin içine gider).
• Doğru Dokkebi'yi öldürürseniz, boss kısa bir süre sersemletilir.
Imoogi, diğer bosslardan farklı olarak doğrudan saldırılamaz, bu yüzden onu yenmek için mekaniği anlamalı ve her aşamayı doğru bir şekilde yapmalısınız.
Imoogi'nin 2 aşaması vardır ve 2. aşamada 4 küçük mekanik bulunur.
Mesaj: "Güneş ve ayı kapatan yağmur bulutu ortaya çıktı."
• Boss odasında bir yağmur bulutu oluşturulur. Yağmur bulutuna dokunduğunuzda, kısa bir süre sonra bulunduğunuz konumda bir girdap saldırısı oluşur ve içinde durursanız size zarar verir.
• Bu mekanik, 1. Aşamada kullanılmaz, bu yüzden başlangıçta zarardan kaçınmak için yağmur bulutundan uzak durun.
1. Aşama
• 1. Aşamanın başında, odanın ortasındaki taş fenerine odaklanın.
• Mesaj: "Taş fener, altarın enerjisini emmeye çalışıyor."
• Bu mesaj, taş fenerine belirli miktarda hasar verdiğinizde görünür.
• Daha sonra, Imoogi'yi platformun yan tarafında 40 saniye boyunca saldırabileceğiniz bir süreniz olur. Bu süre boyunca Imoogi debuff alır. 40 saniye sonra, Imoogi tekrar yenilmez hale gelir ve mekaniği tekrarlamak için taş fenerine saldırmanız gerekmektedir.
• 1. Aşama, Imoogi'nin %0 HP'ye ulaştığı zaman biter ve ardından bir kesme sahnesi başlar ve 2. Aşama'ya girersiniz.
2. Aşama
• 2. Aşamada, Toprak enerjisi, Enerjisi ve Güneş enerjisi için farklı mekanikleri tamamlamanız gerekmektedir.
• Bir enerji tamamlandığında, enerji sembolü platformun ortasındaki taş fenerinin etrafında süzülecektir.
Toprak Enerjisi:
• Yağmur bulutları ortaya çıkınca içinde durun, ardından girdap oluşacak. Girdabı Taş Fenerine çekecek şekilde hareket edin.
• Yeşil renkte, altında elektrik etkisi olan küreler ortaya çıkacak, ancak elektrik etkisi olmayan bir küre olacak. Elektrik etkisi olan yeşil küreleri tamamen yok edin ve ardından "Etraftan gizemli bir enerji hissediliyor." mesajının görünmesini bekleyin.
• Şimdi son yeşil küreyi yok edebilir ve mekaniğin tamamlandığına dair bir mesaj alırsınız. Imoogi, bir sonraki 40 saniye boyunca saldırılabilir hale gelecektir.
Ay Enerjisi:
• Yağmur bulutları ortaya çıkınca içinde durun, ardından girdap oluşacak. Girdabı Taş Fenerine çekecek şekilde hareket edin.
• Elektrik etkisi olan 2 adet Ay şeklinde küre oluşturulacak ve 1 Ay küresinde elektrik etkisi olmayacak. İlk olarak elektrik etkisi olmayan küreyi yok edin. Daha sonra sadece 1 adet elektrik etkisi olan küreyi yok edin.
• Daha sonra, kırmızı girdap çıkacaktır ve bu girdabın ortasında durmanız gerekmektedir. Bu girdabın içinde durmanız sizi boss saldırısından koruyacaktır. "Ay enerjisi Taş Fener'e sindi" veya "Etraftan gizemli bir enerji hissediliyor." mesajının görünmesini bekleyin. Boss saldırısı bittikten sonra son küreyi yok edin. Imoogi, bir sonraki 40 saniye boyunca saldırılabilir hale gelecektir.
Güneş Enerjisi:
• Yağmur bulutları ortaya çıkınca içinde durun, ardından girdap oluşacak. Girdabı Taş Fenerine çekecek şekilde hareket edin.
• Platformun kenarlarına şimşek etkisi olan Güneş Küreleri ortaya çıkacaktır. Su sıçratan Güneş kürelerinin tamamını yok etmelisiniz.
• Doğru Güneş kürelerinin hepsini yok ettikten sonra, elektrik etkisi olmayan ortadaki Güneş küresini yok edin. Şimdi "Güneş enerjisi Taş Fener'e sindi" mesajı görünecek ve Imoogi, bir sonraki 40 saniye boyunca saldırılabilir hale gelecektir.
Tüm 3 Enerji tamamlandığından emin olduktan sonra, aşamaların son bölümüne geçersiniz.
Platformun ortasındaki taş fenerine bakın ve etrafında sürekli dönen küçük ruh ışığı olmalıdır.
Bu küçük ruh ışıkları, "Toprak Enerjisi, Ay Enerji'si ve Güneş Enerjisi"nin renklerini taşır.
Ancak ruh ışıklarından biri eksik olacak ve eksik olan enerjinin küresini yok etmeniz gerekecektir.
Küreyi yok ettikten sonra, bir onay mesajı alacaksınız ve Imoogi'ye 40 saniye boyunca saldırabileceksiniz. Bu aşamanın son bölümüdür, Imoogi ölene kadar tekrarlanır.
Bu rehber bir çeviridir. Eğer rehberde herhangi bir hata, yazım yanlışı veya öneriniz varsa info@breathgame.com adresine e-posta gönderebilir veya canlı destek aracılığıyla bize mesaj gönderebilirsiniz.