Calpheon Ball Büyük Değişiklikler Tüm Detaylarıyla
Xhat. 16 Aralık 2023 17:35
Xhat
Forum Admin
Level 22
28/06/2023
3 gün önce
Xhat
Forum Admin
28/06/2023
3 gün önce
Haberler ve Duyurular/200078-calpheon-ball-buyuk-degisiklikler-tum-detaylariyla

Kuponlar ve Hediyeler :

 

icon2023-WITH-CALP-HEON

Son kullanma tarihi: 31 Mayıs 2024 (Cuma)

  • Cron Taşı  x4,000
  • Valks'ın Tavsiyesi (+150) x2
  • [Etkinlik] 2023 Kıyafet Kutunuzu Seçin x2
  • J'nin Özel Kutusu x4
  • J'nin Çekici x2
  • Silah Değişim Kupon Kutusu x1
  • Alt Silah Değişim Kuponu x1

Özel Giriş Ödülleri

Aşağıdaki ödüller, etkinlik süresi boyunca giriş yapan tüm oyuncular için geçerlidir:

  • 17 Aralık 2023 - 16 Ocak 2024
Günlük Ödüller
1. Gün Cron Taşı x200
2. Gün [Etkinlik] Sönük Karanlık Tüketimin Kökeni x3
3. Gün Cron Taşı x200
4. Gün [Etkinlik] Sönük Karanlık Tüketimin Kökeni x3
5. Gün Cron Taşı x200
6. Gün [Etkinlik] Sönük Karanlık Tüketimin Kökeni x4
7. Gün Cron Taşı x300
8. Gün Cron Taşı x200
9. Gün [Etkinlik] Sönük Karanlık Tüketimin Kökeni x3
10. Gün Cron Taşı x200
11. Gün [Etkinlik] Sönük Karanlık Tüketimin Kökeni x3
12. Gün Cron Taşı x200
13. Gün [Etkinlik] Sönük Karanlık Tüketimin Kökeni x4
14. Gün Cron Taşı x524

 

Yeni Bölge: Sabah Işığı Diyarı – Seoul

  • Sabah Işığı Diyarı Part 2 bir sonraki bölge genişlemesi olacak.
  • Bölge, Joseon Hanedanlığı'nın ana kraliyet sarayından esinlenilmiştir.
  • Dağlar ve evler tarihsel doğruluk ve unutulmaz görsellerle hazırlanacak.
  • Kore folkloruna dayanacak ve birkaç yeni boss ve karakter tanıtılacak.
  • Bu yeni bölgenin Kara Tapınak bossları guildler için olacak ve üyeleri birlikte çalışmaya zorlayan özel mekanikler olacak.
  • Yeni bir silah sınıfı da tanıtılacak: Ölen Tanrı Seviyesi silahlar. Bunlar PEN Blackstar silahlarından daha yüksek bir seviyedir.

 

Yeni Classlar

  • Bir sonraki class "Scholar" adı verilen bir kadın olacak.
  • Scholar yarın (17 Aralık) Global Lab'de yayınlanacak ve 20 Aralık'ta tüm dünyada (Konsol hariç) yayınlanacak.
    Scholar'ı Global Lab'de test etmek için resmi web sitesinden kaydolabilirsiniz
  • Birincil silahı olarak iki çekiç kullanır.
  • Aktarım ve uyanış yerine Scholar, Archer'ın yükselişine benzer olacaktır. Uyanış silahı için, iki çekiçini birleştirerek bir balyoz yaratır.
  • Scholar 235 yılında Kara Ölüm'e yakalandı. Ünlü bir fizikçi ve simyacı olmasına rağmen, Kara Ölüm için bir tedavi bulamadı.
  • Tedavi bulma maceralarından sonra yerçekimini kontrol etme yeteneği kazandı, sonunda hastalığı yendi ve evine döndü.
  • Yeni güçleri, bir zamanlar simya için kullandığı çekiçleri kullanma yeteneğini geliştirdi. Artık yerçekimini kullanarak çekiçlerini kontrol edebiliyor ve onları daha yükseğe ve daha uzağa fırlatabiliyor.
  • Çekiç ne kadar yükseğe çıkarsa o kadar fazla hasar verir ve düşme hasarından etkilenmez.

 

 

Scholar Skill Önizlemeleri





  • İkinci bir class da ortaya çıktı.
  • Bu erkek class, Sabah Işığı Diyarı Part 2 güncellemesiyle birlikte gelecek.
  • Bu class bir Do Wielder ve birincil silah olarak kılıç, yardımcı silah olarak da bir boru kullanıyor.

 

Magnus, Kara Tapınak, Atoraxxion

  • Şu anda, Magnus birden fazla yükleme ekranı gerektiriyor, ancak PA bunun çökmeye neden olduğu ve rahatsız edici olduğu konusunda geri bildirim aldı. Bunu düzeltmek için, Wuju artık kuyunun dışında görünecek ve onunla konuşmak, ışınlanabileceğiniz yerleri gösteren bir harita açacak. Buradan nereye seyahat etmek istediğinizi seçebilirsiniz ve sadece 1 yükleme ekranı olacaktır.
  • Ulukıta bölgesi de Magnus'a eklenecek
  • PA ayrıca Kara Tapınağa seyahati basitleştirdi, böylece Savaş Arenasına girmeye benzer bir şekilde Bosslara anında ışınlanabilirsiniz. Dövüşten sonra, orijinal konumunuza geri taşınacaksınız..
  • Kara Tapınak yeniden başlatma özelliği de boss odasına girip çıkmak yerine dövüşü yeniden başlatabilmeniz için geliştirilecek.
  • Atoraxxion, her bölge ve boss bilgisi ile kendi kullanıcı arayüzüne sahip olacak. Herhangi bir konumdan anında Atoraxxion zindanına girebilecek ve çıktıktan sonra orijinal konumunuza geri getirilebileceksiniz.
  • Valencia Çölü ve Büyük Okyanus değiştirilecek, böylece aktif bir pusulanız varsa, harita navigasyonunu ve pingleri kullanabilirsiniz.
  • Aakman ve Hystria'nın belirlenmiş girişleri olacak ve portalları görünümlerine göre hemen ayırt edebileceksiniz, bu nedenle artık farklı portal görünümlerinin kilidini açmak için bir görev dizisi yapmanıza gerek yok.
  • Tüm yeni oyuncular Y meydan okuma ödüllerinde varsayılan olarak 1 rüya atı (T9) seçebilecek. Bu, 2023 FESTA'daki etkinliğin aynısıdır ve artık kalıcı olarak mevcut olacaktır. Etkinliğe daha önce katılmış olan herkes bu ödülü tekrar kullanabilecektir. Bir Rüya Atı veya 5 x Düşsel Tütsülük arasında seçim yapma şansınız olacak.

Item Basitleştirmeleri (Kara Taşlar, Tohumlar, Parti İksirleri)

  • Artık çok fazla eşya var ve her zaman yeni eşyalar ekleniyor, bu nedenle PA eşyaları basitleştirmek ve envanter karmaşasını azaltmak istiyor.
  • Yalnızca geliştirme için birkaç farklı eşya ve Kara Taş var. Birkaç Kara Taş farklı kategorilerde birleştirilecek. Örneğin, Silah ve Zırh Kara Taşları bir araya getirilecek, Keskin ve Sert Parçalar birleştirilecek ve tüm deniz içeriği Kara Taşları birleştirilecek.
  • "Kurt Eti" ve "Ayı Eti" gibi farklı et türleri de sadece "çiğ et" olarak birleştirilecek
  • Farklı Meyveler, İzler ve Kan Türleri gibi diğer öğeler birleştirilecektir.
  • Tohumlar için, farklı tohumların sayısını azaltmak amacıyla farklı dereceler (normal, yüksek kaliteli, özel) birleştirilecektir. Bunun yerine, hasat edilen tüm ürünler sınıflarına göre sınıflandırılacak (normal, yüksek kaliteli, özel). Tohumlar da artık envanterinizde istiflenebilir olacak. Mevcut envanter sisteminin kısıtlamaları nedeniyle bu güncellemenin geliştirilmesi biraz zaman alacak, ancak PA istiflenebilir tohumlar eklemeyi vaat ediyor.
  • Parti İksirleri hakkında da çok fazla geri bildirim vardı ve PA şimdilik üretim sürecini değiştirmeyi denemek istiyor. Parti İksirleri kaldırılacak ve genel iksirler artık tüm parti için geçerli olacak. Yeşil sınıf iksirler 10 dakika, mavi sınıf iksirler ise 15 dakika sürecek.
  • Karmaşıklığı gidermek için daha düşük seviyeli kristaller de birleştirilecek. Sonsuzluk kristalleri gibi hala kullanımı olan bazı kristaller korunacaktır. Yaşam ve Hayati yaşam becerisi kristalleri birleştirilecek, böylece hem ustalık hem de yaşam exp'ini aynı anda alabileceksiniz.
  • Envanterinizde kalan görev eşyaları, görev tamamlandıktan sonra artık otomatik olarak kaldırılacak. İnsanların koleksiyon olarak sakladığı Atoraxxion kum saati gibi bazı eski görev eşyaları var, ancak bu eşyaları saklayıp saklamayacaklarını ve daha sonra ihtiyaç duyup duymayacaklarını bilmeyen yeni oyuncular var. PA daha net bir görev eşyası açıklaması ekleyecek ve bu eski görev eşyalarını gümüş karşılığında bir satıcıya satabileceksiniz.
  • Etkinlik mühürleri farklı bir kullanıcı arayüzünde saklanacak ve değiştirilecek ve artık envanterinizde saklanmayacak. Ayrıca bunları değiştirmek için belirli NPC'lere gitmenize gerek kalmayacak, çünkü artık tüm etkinlik eşyalarını özel kullanıcı arayüzünde görebilir ve doğrudan oradan değiştirebilirsiniz.
  • Düşük dereceli yaşam araçları (örneğin Bronz Çapa birleştirilecek) ve belirli aksesuarlar gibi diğer eşyalar kaldırılacak.

Envanter Yönetimi ve Presetler

  • Envanterinizde düzenlenmesi gereken öğeler için yeni bir envanter sekmesi geliyor.
  • Yeni envanter, öğeleri birleştirme envanterine taşıyabileceğiniz ve orada ayrı ayrı saklayabileceğiniz mevcut aile envanteri gibi çalışacaktır.
  • Kadim Yadigar Kristal Parçalar gibi eşyaları bu yeni envanter sekmesine koyabilirsiniz ve artık istiflenebilirler.
  • Addonları, kristalleri ve ışık taşlarını seçebileceğiniz hepsi bir arada bir ön ayar da geliştiriliyor. Bu, içeriğe bağlı olarak her şeyi aynı anda değiştirmenize olanak tanıyacak.

Yaşam Becerileri (Life Skill) (Aile Yaşam Becerileri, Ticaret Kaldırıldı)

  • Yaşam becerisi seviyeleri karakter başına ayrı ayrı olmak yerine aile bazında birleştirilecek, yani en yüksek Yaşam Becerisi seviyeniz tüm karakterlerde kullanılacak.
  • Liana'nın alet çantası da güncellenecek, böylece alet çantasını kurabilecek ve aletleri herhangi bir karakterde kullanabileceksiniz.
  • Herhangi bir alet kullanmadan temel toplama yapılabilecek. PA geçmişte bunun sözünü vermişti ancak geliştirilmesinin biraz zaman aldığını ancak hala devam ettiğini söyledi.
  • PA, çeşitli kısıtlamalar nedeniyle genel ticaret sistemini geçici olarak kaldırıyor.
  • Oyuncular gemi lisansını başka bir oyuncuya devrederek Epheria Karak ticareti yapabilecekler. PA şu anda yapımcının adının gemi bilgilerinde görünmesini düşünüyor, ancak gemiyi takas edilebilir hale getirerek oyunculara satmak için gemi üretme seçeneği sunmayı umuyorlar veya bir gemi yapmak istemiyorsanız, merkez pazar aracılığıyla Karak satın alabileceksiniz.
  • Orman Yolu Vagonunun maksimum merkezi pazar fiyatı da artırılacak.
  • İşleme için Acemi ve Yetenekli sertifika bilgisi kaldırılacak ve görevler yeniden düzenlenecek.
  • Başlangıç maksimum enerji miktarı 30'dan 50'ye yükseltilecek.

Grind Bölgeleri

  • Canavar bölgeleri güçlendiriliyor ve ayarlanıyor, böylece daha fazla teçhizat daha fazla ödül anlamına gelecek.
  • Dehkia Bölgeleri güçlendirilecek ve Ulukita Bölgeleri Dehkia Thornwood ile eşleşecek şekilde yükseltilecek.
  • Gyfin Underground gibi belirli grind bölgeleri için, sadece ödülleri güçlendirmek yeterli olmayabilir, bu nedenle bu bölgelerdeki Canavar AP Softcap'i de ayarlayacaklar.
  • Tüm bu güncellemeler tamamlandığında, Canavar Bölgesi bilgi kullanıcı arayüzü güncellenecek.
  • Valencia noktaları için yeni Dehkia Canavar Bölgeleri eklenecek: Hystria, Sülfür Madeni, Aakman ve Pila Ku.

Diğer Canavar İçerikleri (Kara Tapınak, Kan Altarı)

  • Tüm eski boss çağırma parşömenleri kaldırılacak, onları kullanmayı ya da satmayı seçebilirsiniz.
  • Facia seviyeleri 8,9 ve 10 Kara Tapınağa eklenecek. Bu seviyeleri denemek için bile belirli bir minimum AP gerekecek (seviye 8 için 300 AP, seviye 9 için 310 AP, seviye 10 için 320 AP). Önceki Kara Tapınak baş düşmanlarının aksine, bu dövüşlerde teçhizatınız daha etkili olacak. Deboreka aksesuarları da bu yeni ve daha zor seviyelerin ödüllerinin bir parçası. Buna ek olarak, karakteriniz için özel unvanlar veya efektler elde etmek için tamamlanabilecek yeni görevler eklenecek.
  • Kan Altarı tamamen yeniden düzenlenecek. PA, Kan Altarı'nın bir co-op içeriği olmasını istiyor. Bazı yönlerden Black Shrine'a benzeyecek ancak grup içeriğine sahip olacak. 3 zorluk seviyesi olacak: kolay, orta ve zor. Kolay zorluk için yaklaşık 250 AP, orta zorluk için 280 AP ve zor için 310 AP gerekecek. Kan Altarı hala savunma tipi bir mücadele olacak, ancak eskisine kıyasla yeni ve farklı unsurlar ve ödüller olacak. Ödüller tamamladığınız her aşamaya özel olacak ve oyuncular en yüksek zorluk seviyesinde Deboreka Aksesuarları elde etme şansına da sahip olacak.
  • PA, Deboreka Aksesuarlarını bu içerik için ödüllerin bir parçası olarak eklemelerinin nedeninin, mevcut grind bölgelerinden elde edilmelerinin çok zor olması olduğunu açıkladı. Daha yüksek teçhizatlı oyuncuların bunları elde etmeleri için daha fazla yol eklemek istediler, ancak yine de elde edilmesi zor tuttular. Ayrıca Deboreka Aksesuarlarını (ve Tungrad Aksesuarlarını) üretmek için gereken eşyaları kaldırmayı planlıyorlar, böylece aksesuar sadece tam olarak düşecek. PA bunu telafi etmek için düşme oranını artıracak.

Yükseltme Değişiklikleri (+ Basma)

  • Cron Taşlarını kullanırken geliştirmede başarısız olunduğunda, +1 fs kazanılacak şekilde değiştirilecek.
  • PA, + basmanın karmaşık olduğunu ve yeni oyuncular için tanıdık bir sistem olmadığını anlıyor, bu nedenle bunu kolaylaştırmak için oyun içi kılavuzları geliştirmek istiyorlar.
  • Genel olarak + basma sistemi giriş için bir engeldir ve anlaşılması zaman alır, bu nedenle zaman içinde geliştirmeye devam edilecektir.

Guildler (Guild Ligi, Guild Malikanesi)

  • Belirli hedeflere ulaşarak, guild adının yanına atanabilecek bir guild unvanını kazanabileceksiniz. Örn. çok sayıda yüksek seviyeli denizciniz varsa, guildiniz için kullanabileceğiniz bir denizci unvanı alırsınız. Hazineleri olan çok sayıda oyuncunuz varsa, bir hazine unvanı alırsınız.
  • Guildler, üye alımına yardımcı olmak için belirli hashtag'leri de kullanabilir. Oyuncular, kendilerine uygun guildleri bulmak için belirli hashtag'leri arayabilecekler. Örn. PVE, Node Savaşları vb.
  • Guild uyarıları/bildirimleri guild liderleri tarafından gönderilebilecek ve bu da tüm üyelere bir bildirim sağlayacaktır. Giriş yaptığınızda bildirimi hemen alacaksınız.
  • PA ayrıca guild görevlerinin güncelliğini yitirdiğini ve şu anda belirli büyüklükte bir guild görevi bulmak için kanal değiştirmek zorunda kalmak gibi birçok sorunu olduğunu söyledi. Artık üyeler istedikleri zaman guild görevlerini kabul edebilecek ve kendi bireysel görevlerine sahip olacaklar. Guild görevini tamamlamanın ödülü guild etkinliğinizi artırmak olacak, bu nedenle görevi belirli bir zaman sınırı içinde yapma baskısı olmayacak.
  • Ayrıca yeni özel guild görevleri de eklenecek.
  • Guild baskınları, boss çağırma parşömenleri kaldırılacak ve bunun yerine haftada bir kez çağrılabilecek şekilde değiştirilecek. Boss mekanikleri daha anlamlı olacak şekilde değiştirilecek ve ödüller güçlendirilecek, böylece guild üyelerinin bunları yapmak için zaman ayırmaları için daha fazla neden olacak.
  • Khan'a seyahat etmek de zahmetli olduğundan, özellikle Khan baskını için yeni bir toplanma çağrısı eklenecek.
  • Eşya Düşme Oranı, Savaş EXP'si ve Yaşam EXP'si gibi yeni guild becerileri eklenecek. Yeni beceri güçlendirmeleri daha uzun süreye ve gelişmiş etkilere sahip olacak.
  • Guildler ayrıca guild puanlarına göre guild depolama alanlarını genişletebilecek ve oyuncuların başka bir guild üyesinden teçhizat kiralayabilmeleri için yeni bir kiralama sistemi eklenecek. Örn. PEN aksesuarlarını ve teçhizatını kiralayabileceksiniz.
  • Guild günlük ücreti de 5 milyon gümüşten 100 milyon gümüşe çıkarılacak, böylece guildler üyelerini ne kadar ödüllendirmek istedikleri konusunda daha fazla kontrole sahip olacaklar.
  • Guild geçmiş kayıtları geliştirilecek ve daha fazla ayrıntıya sahip olacak. Örneğin, bir lonca üyesi olarak geçirilen süre, nadir hazinelerin ne zaman elde edildiği ve üyelerin PEN Deboreka Aksesuarlarına ne zaman ulaştığı hakkında bilgi görebileceksiniz. PA ayrıca guild geçmişinin kaybolduğu hatayı düzeltmeye odaklanıyor.
  • Guild konutları hakkında çok sayıda geri bildirim alınmış ve artık bir guild üyesinin malikanesini guild malikaneniz olarak belirleyebilirsiniz. Guild malikanesine anında ışınlanabilecek ve ortak tezgah ve simya araçlarını kullanabileceksiniz.
  • Guild Ligi şu anda geliştirme aşamasında, Guild Ligi15'e 15 bir savaş olacak ve farklı guildlere karşı sıralamalar olacak. Maçın galibi belirli bir öldürme sayısına ulaşarak belirlenir ve her üyenin bireysel puanı da kaydedilir. Guild Ligi kendi teçhizatınızı kullanacak ve hangi guildin en güçlü olduğunu görmek için guild arasında bir "dostluk maçı" olarak tasarlanmıştır. Maça katılmak ve kazanmak için ödüller olacak. Şu anki fikir, her katılımcı için yaklaşık 200 milyon gümüş vermektir.

Node ve Siege Savaşları

Node Savaşları

  • Node savaşları yıllar içinde çok değişti ve ince ayarlar yapıldı, ancak artık bayatlamaması için bir sarsıntıya ihtiyaç var. Bu nedenle yeni Node Savaşı kuralları getiriliyor.
  • Mevcut sistemin çok fazla zaman ve hazırlık gerektirmesi, giriş engelinin yüksek olması, savaşacak kimsenin olmaması veya tek taraflı savaşlar ve politika uğraşmadan katılmanın zor olması gibi birçok kusuru ve sorunu var.
  • Yeni sistemle, guildler node savaşından 30 dakika önce kaydolacak ve tercih ettikleri bölgeyi seçecek, bölge daha sonra savaş başlamadan 10 dakika önce rastgele atanacak.
  • Bir kale ve ek binalar inşa etmeye gerek kalmayacak.
  • Bölgede tarafsız kaleler oluşturulacak ve kale sayısı kaç loncanın kaydolduğuna bağlı olacaktır.
  • Bu kalelerin her birinin rastgele bir zamanlayıcısı vardır ve katılan tüm guildler süre dolana kadar kalenin kontrolü için savaşabilir.
  • Süre bittiğinde hangi guild kaleyi elinde tutuyorsa node'u elde eder ve savaşın geri kalanından çıkarılır.
  • Geri kalan guildler daha sonra bölgede kalan kaleler için savaşabilir.
  • Ayrıca nodelara sahip olmak için daha fazla ödül olacak. Örneğin üretim nodeları daha fazla malzeme verecek, grind bölgesi nodeları daha yüksek bir düşme oranına sahip olacak veya belirli nodelara sahip olmak için özel güçlendirmeler mevcut olacak.

Siege Savaşları

  • PA, savunma yapan guildler için dengeleme çalışması yapıyor.
  • Kale bölgesinde nodeları olan guildlerden savunmanıza yardım etmelerini isteyebileceksiniz.
  • Kale kapısının HP'si, saldıran guildlerin sayısına göre otomatik olarak ayarlanacaktır.
  • Ayrıca kale sahipleri için bölgede vergi toplayabilmek gibi yeni avantajlar da olacak.
  • Kale lordları özel bir Guild Bineği olan ejderhaya sahip olacak. Etkileyici bir görünüme ve şaşırtıcı yeteneklere sahip olacak.

Görev Değişiklikleri (Arama Fonksiyonu, Serendia Görevleri)

  • Bir görev adını, NPC'yi veya görev ödüllerini arayabilmeniz için bir arama işlevi eklenecek.
  • PA ayrıca önemli görevleri daha kolay bulabilmeniz için Görev Kullanıcı Arayüzünü de elden geçiriyor.
  • Jetina PEN aksesuarları ve teçhizatı için, üretim sürecini anlamayı kolaylaştırmak için özel bir kullanıcı arayüzü olacak.
  • Ayrıca 2. bir Jetina PEN Aksesuar görevi de olacak, böylece tüm oyuncular Jetina aracılığıyla 2 PEN aksesuarı elde edebilecek.
  • Sezondan sonra oyuncuların ortak hedefi Jetina'da silahlarını yükseltmek yerine doğrudan TET Blackstar silahlarına yönelmektir. Bu nedenle PA, mezuniyetten sonra 1 adet takas edilemez TET Blackstar silahı elde etmek için yeni bir yöntem ekliyor. Silah PEN'e yükseltilebilir ancak merkezi pazarda satılamaz.
  • Epheria Yelkenlisi ve Fırkateyni günlük görevleri, üretim sürecini zamana bağlı hale getiriyor. Bu tür sınırlı görevler, bu gemilerden ve daha sonra enstrümanlardan başlayarak kaldırılacaktır.
  • PA, Balenos'un elden geçirilmesinde söz verdiği gibi ana görev hatlarını yeniden düzenlemeye devam ediyor. Serendia ana görev hattı şu anda yeniden işleniyor ve yeni ara sahneler, seslendirmeler ve daha sürükleyici bir deneyim olacak.

 

Herhangi bir yazım hatası vb. durumlarda lütfen bize bildiriniz.

Mesaj Gönder
2
Canlı Destek
breath.ico
Admin
Canlı desteğe hoşgeldiniz. Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Güvenli Alışveriş
Hızlı Teslimat
Canlı Destek
Müşteri Memnuniyeti
Discord Sunucumuz : Breath
Mail Adresimiz : info@breathgame.com
veya tıklayarak mail yollayabilirsiniz
© Copyright 2023. breathgame.com